Äntligen fredag.

Som jag har saknat att ha en dator hemma.. ja menar hur ofta går man inte o kollar mailen, eller om någon bloggat när den står på plats. Jag gör det massor av gånger per dag.
Vi sitter o har myskväll, max har längtat hela veckan efter Hannah Montanas 3D konsert på tv och nu får vi andra äran att titta! JIPPI liksom.
Jag har därför talat om att jag har något extremt viktigt att kolla på datorn, vilket jag har. HERRE GUD jag vet ju inte vad folk har för sig när jag inte kan kolla läget.
Nog om detta

I tisdags var det ju Judodax, kollade en stund när sonen började sitt pass. Sedan var det vår tur.  Det lilla faktum att vi tydligen skulle göra kullerbyttor från stående ställning och andra övningar då man inte ska vara stel som ett spett kom över oss efter en stunds deltagande. När jag hörde ett knak knak knak knak av sidan av nacken och förblev sittandes med huvudet stirrande åt höger resten av kvällen, gav jag upp. Insåg med bestämdhet att judo inte va något för mig, att det inte är ett dugg fel med promenader och att syssla med andra saker. Att vi 3 puddingar som inte ska fortsätta är enormt smarta som har självinsikt och dessutom ett väldigt gott självförtroende som inte låter sånna här stuntsaker knäcka oss. Nej då! fast det var ju tydligen en del som trodde vi offrade oss och typ hade andats i papperspåsar ett par veckor innan, och vandrade hem med gråten i halsen, men jag säger bara HAHAHA.. Nu ser jag fram emot stickning och stavar (hehe) det lät väl bra!
 Bilden säger ju allt!!
Trevlig helg på er alla!


Kommentarer
Postat av: E

Haha du är bara så bäst! =) Älskar dig!

2008-09-12 @ 21:21:51
Postat av: Rosita

Så judo är inget för dig heller ser jag. Är ensam hela helgen om du är sugen att gå.

2008-09-12 @ 22:01:14
URL: http://rositap.blogg.se/
Postat av: syster

helt rätt, vi är för smart för judo.

älskar dig

2008-09-13 @ 13:19:27
Postat av: Rosita

Inväntar bara ett svar från K vilken helg som blir bäst. Sen sticker vi. Måste ta vår promenad snart

2008-09-17 @ 20:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0