Tunnbröd

Igår stog jag framför en vedugn hela dagen lång o bakade tunnbröd. Jag tycker det är jätte roligt.
Svärmor kavlar o jag gräddar. När vi gav oss hade vi bakat 14 liter. Vilket är ca: 100 kakor var. Så nu har vi gott bröd till jul.

Natten har jag spenderat i soffan med en hostande son, gick inte alls att ligga o sova så vi bar ner kuddar o täcken o slängde oss i soffan, sonen somnade så småning om. Vaknade kl:7 i morse av min otroligt snygga och trevliga väckarklocka som heter Kicki.
Nu väntar ett doktor besök och sedan helg med allt vad det innebär.



Kommentarer
Postat av: Johanna

åå, vad mysigt att baka tunnbröd:) Trevlig helg:)

2008-11-21 @ 13:42:38
URL: http://decemberflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0