Trött, snorig och avundsjuk..

Det är ju bra typiskt, jag hade gärna vart på Norran igår och lyssnat på favorit killarna, som tydligen var alldeles fantastiska igår! Hoppas iallafall att ingen sjöng någon sång av Odd så kanske jag kan stå ut!
Ja ja vad är väl en bal på slottet. Jag o sonen låg istället i soffan och knaprade halstabletter och drack honungsvatten, till det hade vi våra nybakta lussebullar. Wow vilken kombination!
Trevligt det med! Var uppe ganska sent och låg väääldigt länge i morse, sonen kom inte upp förens halv 11.

Dagen har spenderats med att starta skotrar för att få höra ljudet och känna doften, sonen tog en liten repa på gårdsplanen och var otroligt uppåt hela eftermiddagen tack vare det.
 ( bilden tagen ifjol vid stugan)



Sedan blev det pepparkaksbak och julmusik. Det är ju så mysigt att stå i köket och sjunga och kavla deg.
Julstämmningen börjar så sakteligen komma, härligt! Nu väntar massor av kakbak och godistillverkning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Länge sedan jag såg dig med!.. :) Härligt med pepparkaksbak och julmusik! Krya på er!

2008-11-23 @ 18:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0