Patchouli och ylang-ylang


JO JAG TACKAR!!!! Har just kommit hem ifrån en ljuvlig massage, är helt totalt avslappnad och känner mig tillfreds, lycklig och dessutom doftar det gott av oljorna.
Laura är superduktig, har aldrig upplevt en så skön massage i hela mitt liv! 
REKOMENDERAR alla att gå dit för att få uppleva hennes magiska fingrar. Dessutom är hon ju så vansinnigt snygg!

Massagen jag valde har denna presentation:
Solsken -
Välbefinnande massage. Varm aloe vera olja med Ylang-Ylang, Olibanum, patchouli och geranium eteriska oljor. Väldigt mjuk massage över hela kroppen som stimulerar sinnen och befriar känslor. Du får en välmående känsla.

Kvällen blir efter detta väldigt stillsam!!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vad det lät underbart! :)

2008-11-25 @ 08:05:36
URL: http://filifi.blogg.se/
Postat av: Candida

Hej alskade lilla stumpan! Hittade apoteket igar och det hette till och med samma! Nastan. Har heter det Gine- framfor bara annars ar det samma namn. Den pa C. Men forpackningen ar likadan. Skont att man inte befinner sig i djupaste Afrika iallafall nar man rakar ut for sant har. Har hittat ett internetcafé nu, tur det for det tradlosa natverket man hittar med telefonen fungerar inte. Snala javlar som laser sina WLAN, begriper inte... :) Saknar dig massor sotaste vannen men vi ses ju snart!!! Puss och kram!

2008-11-26 @ 12:40:18
Postat av: n' en skön lirare

Hej hej!

Jag har en ny blogg. Ny blogg, ny start. Och jag ville börja min nya blogg med en tävling. Kolla gärna in tävlngen och tipsa om den till dina vänner. Hoppas du är med och tävlar. Lycka till! :)

ps! Eftersom min blogg är jätte ny så är det inte många som vet om den än och därför har du stor chans att vinna! :)

Love Natalie

2008-11-26 @ 12:45:53
URL: http://fuckju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0