Det skrivs för lite!

Jag tar mig inte för att skriva nu för tiden, är le på mig själv för det! Ska försöka bättra mig. Jag skriver annars väldigt mycket, inte här på bloggen kanske, men i mina 27! skrivböcker.
I flera år har jag börjat skriva på några barnböcker och tycker det är otroligt roligt och spännande. Nu hade jag nästan en färdig och lät den ligga till sig lite innan jag skulle läsa igenom den och redigera eventuella fel. Vad gjorde jag då= jo slängde hela skiten. Vilket dravel! Måste ha varit djupt deprimerad när jag skrev och inte minsta medveten om att det stackars barn  som jag skulle läsa den  för (förmodligen mitt eget) säkert skulle brista i gråt och förbli olycklig resten av dagen.
Nej nu är det nya tag som gäller, ikväll ska jag minsann börja skriva på en ny saga, full av glädje och spänning istället.

Min vän E är det bästa som finns, igår bjöd hon mig på en paj som gav mig orgasmiska känslor (fattar ni va go den var?!)
Nu älskar jag ju E för den person hon är, att hon alltid är underbar och omtänksam, att hon får en helt vardaglig sak som att dammsuga att låta som något otroooligt häftigt och ger mig kraft att fixa dessa små saker med ett leende på läpparna och att hon alltid alltid finns för där för mig.
Att hon dessutom matar mig med super god mat och denna paj då och då gör inte saken sämre! Puss på dig och ha det underbart på resan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0