Underbart!

Jag är super lycklig!! Hittade i brevlådan ett alldeles fantastiskt vackert inbjudningskort till ett bröllop i sommar. Det bröllopet kommer jag förmodligen gråta och snora ut hela hjärnan på eftersom bruden kommer vara så oerhört vacker att det kommer göra ont att titta på henne. Och så får hon gifta sig med en kille som kommer göra allt i sin makt för att få henne att känna sig mest älskad, mest vacker o helt underbar resten av hennes liv, eller hur P? Det är lycka det!
Men så roligt det ska bli. För nu har jag bestämt mig att jag verkligen ska åka.


Kommentarer
Postat av: Elli

Jag är så underbart glad att du kommer =)

2008-05-17 @ 08:59:29
URL: http://fjudelutt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0