snor en till...hehe!

image3
1.Pratar du fortfarande med personen du kysste
första ggn?
Nej har ingen aning om vart han befinner sig kommer inte ens ihåg namnet, fast mins ansiktet.
2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja.
3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
AD-droppar.
4. Vad åt du senast?
Tacopaj alldeles nyss
5. Har du fått någon komplimang idag?
Ja faktiskt, när jag grävt upp hela rabatten.
6. Har du varit med i en rättegång?
Ja 2 stycken.
7. Är du polare med grannarna?
Ja till viss del. Har 1 favorit
8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, Tull och gojja..haha
9. Vilka länder har du bott i?
Sverige...
10. Senaste piercingen?
Näsan.Tyvärr är den ej kvar.Saknar den väldigt.
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Hem från Sundsvall i söndags
12. Gay?
Bara lagom
13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Ja tyvärr, efter snapstävling t.ex
14. Har du äggat någon?
?????
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej bara en bil.
16 finns inte.
Va?
17. Har du varit på stranden?
ja både här o där
18. Har du haft en stalker?
Nej 
19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Östen Fladvad, Eva-Britt Nordstrand

20. Hur bra är din syn?
Kunde va bättre.
21. Har du varit på ett party?
Ja självklart
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Aldrig i livet. Inte efter heller för den delen..
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Pedofil!
24. Har du varit utomlands?
Japp
25. Har du sett din bästa vän naken?
Ja..hehe
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Det jag ska på 8 augusti i år.
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan p g a slagsmål?
Alldeles säkert

28. Var är dina syskon just nu?
Oj! M i stallet, I vid spisen. J i soffan med en påse chips. O och L på upptåg.
29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Att en god vän var gravid, ska ringa o fråga hur det ligger till!
30. Vem ringde dig senast?
Elli
31. Vilken tid gick du upp imorse?
07:40
32. Vad ska du göra i helgen?
Måla o ta en öl
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Du är under  bar från Max. Bra stavat tycker jag!
34. När var du riktigt sjuk senast?
Efter tjejfest hos Kicki. Alla blev dålig tror jag.

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Ja säg det.. Mats Klingström tror jag.

36. Vad finns i din bakficka?
Ett kvitto
37. Har du färglinser?
Nej nej nej
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Läste en bra bok
39. Vad är det första du gör på morgonen?
Suckar, snoozar. Suckar ...
40. Vad ska du göra efter det här?
Gå ut o kolla in nya räcket på altan o ta en


Kommentarer
Postat av: kicki

Hahaha det där lät ju som om man ska passa sig för att festa hos mig för då blir man jäkligt klen ;-)

2008-05-21 @ 12:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0