MÖHIPPA!!

Efter lång väntan o stress! Kom äntligen fredagen och det var dags att röva bort vår underbara vän E på möhippan. Å vilket dygn vi hade.. det innefattade BLA; Skytte, fyrhjulingar, långa gummiband och spenhinkar!! Men roligt det var det. God mat o alldeles förträfflig service! Ja jag gör gärna om allt igen.

Skyttet sista grenen på 4-kampen
image25



Glada flickor i badet
image26


Den blivande bruden på väg upp ur sjön, svalkande dopp (KALLT!!!)
image27



Vissa av oss luktade på spriten!! Varför Helen??
image28


Bubbeldricka i heta badtunnor, det skedde även lekar med hinkar här, men de bilderna lägger vi inte ut på nätet!

image29


Glada bruttor som serveras snaps av vår otroligt trevliga och service inriktade värd Magnus
image30

Fler bilder och videoklipp finns att titta på, hör av er ni nyfikna!
Tack för en underbar dag/kväll och natt.. Hoppas vi snart hittar på nåt mer skoj!


Kommentarer
Postat av: Helena

hallå vikka snyggingar
Tack bruttor för en toppen resa

kramizar Hubbsan

2008-05-25 @ 16:29:08
Postat av: Elli

Asså, jag sade det då och jag kommer säga det till dig och er dagligdags, men åter igen - TACK ni underbara qwinns för en fantastisk hippa! Ni chockade mig grovt, men det blev ju kanoooooon! Älskar er!

Bruden

2008-05-25 @ 20:43:39
URL: http://fjudelutt.blogg.se
Postat av: Anonym

Tänk att ni fick med mig på det här! Det var SKITKUL!!! tack för en oförglömlig möhippa...Herregud! vilka toppen tjejer ni är. Kramar Malin.

2008-05-28 @ 23:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0