Men lilla gumman... du hade ju en till enkät!!

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Till jobbet 4 hemma har jag 1
Äger du en iPod?
Nej o är lika lycklig för det
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

Jag skulle göra mig skuldfri, sen köpa mig en bil. En volvo c30.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
japp
Vad åt du till middag?
Igår åt jag ungstekt falukorv.
Kan du vissla?
Ja inga problem.
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej

Vem var den senaste som ringde dig?
Erika
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Alldeles övertygad

Tittade du på tecknat när du var liten?
Självklart. Älskade Tjuren Ferdinand

Hur många syskon har du?
5
Vilken film kan du alla replikerna till?
Ice Age!

 Äger du några band-t-shirts?
Ja Mötley Crue
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
4
Har du gråtit offentligt?
Ja.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja gärna
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Jag har 3 tatueringar, vill gärna ha en till. Saknar min pärla i näsan.

Vad har du för väder?
Mulet, grått o trist
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Ja förut innan jag träffade drömprinsen
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Helst 9
Äter du frukost dagligen?
Ja fast olika tider

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
De går snabbt.. 
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Hellre för att jag inte va intresserad
Vilken är din favoritfrukt?
Melon

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
28.
Vad var det senaste du åt?
Hårdbröd med kaviar o purjolök...mums
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Killar är lättare, men har några riktigt underbara tjejer omkring mig som jag älskar..

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ingen aning?!?

Sover du på sida, mage eller rygg?
Mage eller fostersällning
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nä, men Tradera.
Tycker du om att krama folk?

Ja kramas gärna o ofta
Skulle du säga att du är trendig?
HAHA!! nej
Äger du en digitalkamera?
Ja en liten rosa sak.

Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Nej inte särskilt

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Såld, pojken som kallades det, bakom stängda dörrar, Törnfåglarna...

Tycker du att du är attraktiv?
Inte mer än någon annan
Vad är du allergisk mot?
Laktos intolerant.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej varför då???
Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
Oliver och matilda

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
-I år far du till egen säter, Inger! Men i sommar kommer jag inte och hälsar på dig där uppe. Inger-Grannes av Per Nilsson Tannér
Vad har du på dig?
Slafsbyxor och en skön tröja.
Vad var den senaste musik du lyssnade på?
Morgonstämning av edward grieg.. Max ville lyssna på klassiskt när han skulle somna igår kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0