En sån dag...

Ja livet har hitills tett sig som det brukar denna torsdag.. Bara halvtid än i och för sig!
Vaknade av den hemska klockradion, snoozade somnade om, snoozade somnade om och till sist stängde jag av klockan för tiden började bli knapp och jag var inte så trött längre. OJ! vaknade efter ytterligare 20 minuter. Hade somnat mitt i morgonfisen och nu var det bråttom.

Väckte min son som vinglade sig ner för trappan. Min stackars son som vill vara uppe ett tag innan han kan äta frukost. Idag fanns det inte tid till detta. Bredde en smörgås och gav han den sammtidigt som vi hjälptes åt att fixa lite skolsaker som skulle med..
Hastade oss ut i solen och till skolan.

Phu! vi hann. Jag stannade på Apo och städade lokalen innan jag gick hem och tänkte slappa lite. MEN ICKE!
På altanen ligger det visst 30 brädor som skrek efter målarfärg. Så jag tog bilen och stack o hämtade färg och började sedan bära, måla, rolla, och efter några timmar njöt av att vara färdig. ( tills färgen torkat och ett nytt lager ska på)
In i huset och tänkte fixa en god lunch.. hittade dock inget som föll mig i smaken. Förutom en skål dipp och lite nacho chips, det får duga!

Så nu är det dags att få hem sonen från skolan och med raska steg ta oss till tandläkaren som vill titta på M:s tänder.
Vad eftermiddagen sedan har att erbjuda återstår att se.
Men solen skiner iallafall:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0