Midsommar i dagarna 3.

Skönt med nån extra dag ledigt, tur man tog det lungt på torsdagkväll så man orkade med att vara uppe hela nätterna fredag och lördag. Att gå hem i soluppgången känns ju lite absurt. Fast kul  var det.
Lördag knatade vi till storebror och grillade och spelade kort.
Sen stack vi till parken och svängde våra lurviga och hamnade sedan på efterfest.
Erika fyllde 25 så vi firade lite extra hårt och extra länge!!


systrar på G


Trött svåger och pigg Erika




Vår speleman och festarrangör



Snygg 25 åring med storebroren min


Min kära Kicki och jag!


Kommentarer
Postat av: Rosita

Hejsan. Vill bara tala om att jag ska försöka blogga också. Det ser så kul ut. Tips och hjälp tar jag gärna emot...

2008-06-28 @ 13:15:43
URL: http://rositap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0