Födelsedagar..

Ja visst är det trevligt att fylla år! Vakna på morgonen av sonen och sambo som sjunger och kommer med paket. I paketen låg det dessutom nåot jag verkligen ville ha. En knallrosa tunika och ett par rosa örhängen! Ja jag blev jätte glad.
Dagen följdes av besök av K som gav mig en god flaska vin och en Rosa!!! mötley crue tröja, ja menar hur coolt är
inte det! Efter lite kramar och tårta begav vi oss sedan ut på en tripp.


 544125-31



En underbar släkting till mig fyller nämligen år samma dag som jag, så hela eftermiddagen var vi i Råndalen på 90 års kalas! God mat och trevliga människor.
Liftade med syster M hem och 3 barn i baksätet.
Vi vevade upp rutorna och sjöng massa sånger för full hals genom byn.. PINSAMT tyckte min son, men jag kan inte förstå alls va han menar.

Alla möjliga familjemedlemmar och släktingar kom sedan med paket och för att få lite fika. Tårtan tog slut så de sista blev utan. Trist trist. Hittade dessutom ett vackert paket på bron från min underbara vän E!

Tack tack allihopa!

På kvällen knatade jag och sonen på vårrocken men hade inte jätte kul, så vi var hemma igen rätt snabbt.

Dagen var trevlig och jag blev glad. Men mycket mycket trött. Somnade ovaggad i hettan och vaknade utvilad.


Kommentarer
Postat av: Therése

Men Jenny... Update please!!!!

2008-06-17 @ 13:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0