Trött..

Ibland springer dagarna och livet liksom förbi mig.. Jag vet inte vad som händer riktigt!
Just nu känns det som om jag vill trycka på paus och stanna upp, lägga mig och sova ett par dagar.
Sitter i bilen till o från jobbet o stirrar ut i skogen, o plötsligt är jag framme utan att ha reflekterat över byarna jag passerat eller vem jag har mött. Lite läskigt. Jag är inte riktigt i balans.

Men man kan ju inte alltid vara på topp. Tur man har otroligt kloka vänner, som förstår och kan pigga upp en när det känns lite dystert i tillvaron. Vår lilla by har faktiskt en hel drös med underbara människor!!!
E och K som jag älskar nåt alldeles förskräckligt har tyvärr rymt från byn, annars hade jag legat i K:s knä och fått fötterna masserade av E samtidigt som de matade mig med himmelskt god mat och något gott vin, det är jag övertygad om.
ja ja... vad är väl en bal på slottet...!

Kommentarer
Postat av: Rosita

Jag finns i byn om du vill prata. Kram

2008-07-23 @ 11:34:37
URL: http://rositap.blogg.se/
Postat av: erika

Hej där!!! Bilresan låter som en liten varnings signal... Var försiktig vännen å lyssna till ditt hjärta å kropp... Hoppas att du hittar gnistan igen :)

Du är underbar! & förtjänar att må bäst.

2008-08-02 @ 10:24:48
URL: http://ejkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0