R.I.P


När mörkret nu har sjunkit ner
Och jag går stilla genom rummet
Och många känslor drar i mig
Vad ska framtiden ge
För det arvet du skall bära
Kan bli tungt att ta med sig
Kommer frågor kommer klander 
kommer misstanken om svek

Solen som gick ner i kväll
Den ska skina för dig kära
Och fågelns frihet ska nog visa väg
Och det ska bli
Mycke ljus och mycke värme
Tro och hopp det får du med dig
Många tårar tunga stunder
 är jag rädd för att det blir

När solen jagar natten bort
Så kryper du intill mig
Jag gömmer alla tunga tankar som fanns där igår
I liv och skratt du frågar mig 
om regnet och om solen
Men svaren som jag ger dig 
fanns ej hos mig där igår



Solen som gick ner i kväll
Den ska skina för dig kära
Och fågelns frihet ska nog visa väg
Och det ska bli
Mycke ljus och mycke värme
Tro och hopp det får du med dig
Många tårar tunga stunder 
är jag rädd för att det blir


Kommentarer
Postat av: helena

Hej stumpan

Tänker på er



kram H

2008-07-17 @ 22:11:59
URL: http://hubbsan.blogg.se/
Postat av: Therése

Vill bara skicka er en kram! Tänker på er! Therése och Felicia

2008-07-17 @ 22:42:42
Postat av: Rosita

Kramar....

2008-07-18 @ 14:10:27
URL: http://rositap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0