Ny lista efter kontakter i mobilen...kul!

1. Har du pussat nummer 2?
Nej det har jag inte, kanske en kram har hon fått.

2. Vad har du för relation med nummer 20?
Ingen särskilt bra relation ett nummer som ligger kvar sedan förr bara

3. När ska du träffa nummer 30?
Snart hoppas jag, är min älskade kusin Emilie

4. Är nummer 18 söt?
Självklart, det står ju Blajjan där. Min snygga syster

5 Vad var ditt första intryck av nummer 13?
HAHA!! Ja du Bert-ola jag kommer inte ihåg. lite skrämmande sådär från skoltiden.
 
6. Gillar du nummer 14?
Japp det gör jag, Bengan!

7. Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Ja vi åt pizza hemma för ca: en vecka sedan

8. När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Jag önskar idag, men de dröjer nog de är ju sååå långt till sveg 

9. Är du nära vän med nummer 23?
Ja om man kan va nära vän med ett företag, annars är jag det med personalen på cement

10. Har du gått på bio med nummer 4?
Nej ingen gång.

11. Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Nej det står FAX LÅDA

12. Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Barnen, livet och kärleken

13. Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Ja det är min arbetsplats

14. Vad har du och nummer 24 för relation?
Vi kallades edit o selma, gjorde massa hyss i tonåren

15. Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
inget alls, möjligtvis prata om jag mötte han på byn.

16. Vad är det bästa med nummer 8?
Apoteket i sveg, ja de är väl personalen då.

17. Brukar du och nummer 16 träffas?
ibland på nån fest eller skotertur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0