hehe

1. Jag har insett att min senaste kyss:
Var en blöt o kall från max som kom upp ur poolen

2. Jag lyssnar på:
Just nu Duffy dygnet runt

3. Jag pratar:
Med de jag tycker om, då kan ja prata om ALLT!

4. Jag älskar/tycker om:
Familjen, vännerna och allt annat man blir lycklig av såsom mat o musik

5. Min bästa vän(ner) är:
Ni vet! Aj löv jo

6. Kärlek är:
Att älska någon är att se ett mirakel som är osynligt för andra..

7. Någonstans, tänker någon på: 
Mig, typ i Hudik.. :-) puss

8. Jag kommer alltid att:
Inte vara som alla andra

9. Jag är hemligt förälskad i:
Kicki (som om de vore hemligt)

10. Sist jag grät var:
Igår kväll när jag blev ensam med tankarna

11. Min mobiltelefon är: 
Repig, värdelös o snart historia

12. När jag vaknar på morgonen:
Är jag hemskans trött.. varje morgon!!

13. Innan jag går och lägger mig: 
Läser och skriver och tömmer tankarna

14. Just nu tänker jag på:
Att jag älskar mitt jobb!

15. Bebisar är:
Underbarast!!

16. I dag har jag:
Inte hunnit så mycket, vaknat o gått till jobbet o väntar nu på öppning

17. I kväll har jag: 
Ska promenera, skönt!! sedan mysa med Maximilian 

18. I morgon kommer jag:
Åka till Svenstavik och jobba

19. Jag vill verkligen:
Leva ett lyckligt liv

Kommentarer
Postat av: kicki

Du e för go du kärleken min =) Tänker på dig och längtar efter dig ständigt! Puss!!

2008-08-02 @ 22:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0