Godis och kalas!

Dagen startade tidigt för att vara lördag. Skjutsade sonen till Hedeviken och lämnade han hos syrran som skulle in till stan o därmed lämna sonen hos sin pappa.
For hem och gick in, bara för att gå ut igen. Jag o sambon for till sveg och handlade lite o fikade på kondis...nice!
Fick dessutom en lördagspresent i form av en tröja. Tyckte att jag kunde få den i julklapp, men sambon hävda bestämmt att de var länge sen jag fick en present på en lördag..:-)

När klockan var halv 12 va vi hemma igen med 5 påsar julklappar o lite annat. Tycker faktiskt att vi va väldigt effektiva.
Nu har jag gjort julgodis, Choklad doppade lakriskolor med havssalt på toppen. Kommer säkert att smaka.
¨Nu har jag bara knäcken kvar att göra, om jag inte får något infall o gör mer men hitills har jag fixat:
*Trillingnöt
*chokladdoppad kola med polkagriskross
* Mozartkulor
Och dagens kolor, de borde kanske räcka eller vad tror ni?

Snart dax att göra sig i ordning för kvällens fest! Min underbara vän Elli fyller år och det ska firas rejält.
 Längtar efter hennes vansinnigt goda mat och hennes mycket trevliga sällskap!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0