Dax att njuta!

Alla julklapparna är inhandlade och inslagna, hittade till slut en bra klapp till min kära sambo.
Max har graderat på judon och har nu juluppehåll. Igår var han med i skolans talangjakt, trevligt att titta på! Särskilt de otroligt roliga fröknarna som rockade loss till Eddie Medusa.
Idag fick sonen äntligen jullov och vi har spenderat eftermiddagen med att julpynta. Nu är allt färdigt tror jag, det som återstår är att klä granen, men det gör vi i morgon. Lite tidigt för mitt tycke men jag vill att Max ska få va med på det och han ska åka till sin pappa på söndag och kommer inte hem förens på annandagen.
Så nu är det bara att varva ner och se fram emot julens härligheter!

Ikväll blir det familjemys och chipsfrossa! Trevlig helg till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0