Utmaning

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.



1. Jag går inte på A-brunnar.


2. Jag är rädd för att saker o ting ska explodera, t.ex om kylskåpet surrar extra högt.


3. Även om sonen är hos sin pappa måste jag varje kväll gå in i hans rum o säga godnatt

4. Jag är alltid sugen, har jag ätit en kebab är jag mätt på den, men skulle inte tacka nej till en pizza slize.


5. älskar vaniljglass med jordnötter och sirap på. (det är tydligen konstigt!)


6. Jag har slitit av mig håret i en elvisp, med rötter och allt.



Jag utmanar:

Elli
Rosita
Erika


Kommentarer
Postat av: Camilla

SLITIT AV HÅRET I EN ELVISP!!!

Å kära nån...

jag rös i hela kroppen när jag läste det.

Fy sjutton vilken smärta det måste ha varit.

Värre än att föda barn!

2008-08-27 @ 18:54:08
URL: http://camillamedc.blogg.se/
Postat av: Rosita

Tack för te och böcker.

2008-08-28 @ 21:53:13
URL: http://rositap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0