jag har lite att göra, denna tog tid....:-)

Är du...


Arrogant
: Nej.
Osäker: Det händer.
Trött: Konstant.
Intressant: Uppenbarligen, annars hade ju Du inte läst här?
Smart: plötsligt händer det..
Barnslig: Ja absolut.
Liten: ja syrran kallar ju mig för det!
Lätt: Att ha att göra med? I så fall nä
Skoltrött: Nej!
Rolig: ibland
Pratglad: med rätt personer..
Frågvis: Ja
Organiserad: Nja
Hälsosam: Jag försöker i alla fall
Blyg: Ja, med nya männsikor
Attraktiv: Om man ser mig på håll med solen i ögonen kanske
Lätt uttråkad: Ja.
Vegetarian: Nej.
Besatt: till o från, just nu av tanken på en kebab
Pålitlig: Ja för de människorna jag älskar
Filosofisk: ABSOLUT


Har du...

För många vänner: Nej jag har några få riktigt nära vänner, som betyder allt.
Förföljelsemani: Nej.
Tvångstankar: JA!
Färgat håret: Ja men skulle vilja göra det snart igen, tycker inte om min egna färg
Brutit några ben: haha har du sett mina fingrar?
Några piercings: I öronen. och en halvt igenvuxen i näsan
Egen dator: nej har lagt rabarber på sambons
Gjort bort dig rejält: Om! hundra gånger om året
Bra självförtroende: olika dagar
Komplex: Skämtar du?
Kysst någon: Ja ja ja!
Haft sex: Jag? ok då
Tagit nakenbilder: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja,
Varit kär: Både har och är.
Blivit kär i någon på nätet: På vilket nät? Spindelnätet? = aldrig
Dumpat någon: Ja.
Stulit någonting: Ja pennor.
Gjort något olagligt: Jag?


Vem...

Saknar du: Just nu mamma
Vill du döda: En björn kanske
Rörde dig sist: sambon
Slog du sist: tjaa.. andra laget på musiktävlingen i lördags.. hehe
Kramade du senast: Max
Kysste du senast: Rolf
Skrev du till sist: Malin (sms)
Vill du vara som: Mamma som har världens längsta tålamod
Sårade dig sist: Oj en vän som jag inte kan förstå mig på..
Vill du bli galet full med: Pappas Malin,hon är hysteriskt rolig!
Gjorde dig riktigt glad senast: Rolf
Fick du sms från senast: Malin
Ringde dig senast: Elli
Ska du gifta dig med: Ja hoppet är det sista som överger en...
Får dig att skratta: Max, syskonbarnen, sambon och vännerna.


Kommentarer
Postat av: ekapek

kunde du inte släppa tanken på kebab ? ;-)

2008-08-20 @ 20:18:58
URL: http://ekapek.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hoppas att du har talat om för vännen som gjort dig illa, vad hon/han gjort.

För att personen ska förstå vad den har gjort för fel och för att du ska slippa en energitjuv.

2008-08-21 @ 12:30:22
Postat av: Anonym

Han eller hon vet! Men tack ändå för tipset

2008-08-21 @ 14:17:47
URL: http://nunnsan.blogg.se/
Postat av: Annica

Hahaha, det här va ju roligt att läsa =D

Puss

2008-08-22 @ 10:42:33
URL: http://norrpans.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0