Torsdagen;

Jag är ganska förkyld, känns som man har bomull i hela huvudet. Som tur är finns det te som värmer upp frossiga kroppar och lenar i den onda halsen.
Denna onsdag har jag druckit MASSOR.
Jobbet gick inte sådär toppensmidigt idag, då både server och modem var helt dött, vilket innebär att man i princip inte kan göra något.
Då tröstäter man en god lunch på HF och lite senare behöver man mer tröst och sätter i sig en morotskaka. (gott)

På kvällen for jag till viken och hälsade på sonen och hans klass som cyklat dit under dagen, det grillades korv och det regnade. Fick faktiskt lite kramar innan jag skulle hem, vilket annars är väldigt PINSAMT när kompisarna är med.
Barnen ska nämligen övernatta på GT gården i natt, för att sedan cykla hem igen på fredag.
Innan jag lämnade metropolen viken, tog jag en kopp te hos älsklingen E o hennes underbara familj.

Väl hemma tog jag en kopp te med R som lånade lite böcker, vi surrade om jul och annat bestyr som vi planerar hitta på något roligt av, rätttare sagt nyår! Det skulle vara super roligt. sedan kom natten o tog mig till drömmarnas land.

( vaknade 147 gåner i natt, drömde om en tjej som hette Hylsa som bet tag i min hand och vägrade släppa, det slutade med att hon blev sövd av en veterinär och jag fick amputera handen.  hahaha, hon som är så otroligt söt )


Kommentarer
Postat av: Elli

Haha, vilken dröm... Vad läskigt! Fast vi har vaknat ungefär lika många gånger beroende på samma jycke. Har suttit och pipit, gnisslat och gråtit hela natten. Hon kanske drömde att hon var till veterinären haha! =)

2008-08-29 @ 09:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0