Tisdagsfunderingar..

Jag är så förbaskat sugen på att åka bort! Ligga på någon mysigt hotell, vältra sig i sköna fluffiga lakan. Beställa god mat till rummet och ligga i sängen och käka, dricka vin och mysa. Bada i bubbel och bli riktigt härligt slapp o varm i kroppen.
Tror jag ska ta o göra det riktigt snart.

Idag har jag varit i Svensta och jobbat, inte så hemskt spännande, men mycket att göra. När man kommer hem är jag inte särskilt upplagd för något alls, utan vill mest slappa och gå o lägga mig. Men inte går det. Tror jag ska ta o ringa R o fråga om vi ska ut o promenera lite igen, blev inget av den varan förra  veckan.
Det är skönt att vara ute o gå om kvällarna, sen sover jag så mycket bättre de kvällarna. Dessutom är de alltid trevligt att prata lite..:-)

Nej surfa ut o kolla efter hotell, de ska jag göra nu. Sen tror jag vi sticker till helgen..


Kommentarer
Postat av: Elli

Way to go! Bra med hotellhelg tycker jag! Själv bär det av till Medskogsbaracken Inn på torsdag kväll hehe för nu ska det pangas bjônn =) En annan gång ska jag ta med dig på spahelg till stan eller så. Kraaaaaaaam!

2008-08-19 @ 17:41:03
URL: http://fjudelutt.blogg.se/
Postat av: Rosita

Det blev ingen promenad för din del. Hoppas det kom nått mysigt emellan. Kram

2008-08-19 @ 18:20:11
URL: http://rositap.blogg.se/
Postat av: malin

ta min häst och rid lite.... hon vill bara gå på promenad just nu, tänk dig... i en varm väldoftande höstskog. Bara rådjuren och fåglarna ser er. Du kan packa en sadelväska med gott fika och lite havre till prinsessan, sitta där och mysa mot en trädstam.Jag lovar dig, många världsproblem blir lösta:)

2008-08-19 @ 20:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0