NERVÖS!!!!!

Springer omkrins som en tätting och vet inte varför eller vart jag ska springa. Packar, men är missnöjd med kläderna. Vad har man på sig över klänningen om det blir kallt? Jag har ingen kavaj eller så?!
Sen ska man ha nåt halsband som passar och kanske smink o förmodligen ett par skor!! Jag kan verkligen inte få ihop sånt här, enklast är det med jeans o en skön tröja, men kanske inte så bra på ett sago bröllop!
Kameran ska tömmas och laddas, mobilen laddas, pengar och bröllpspresenten ska med och losec!! hehe
Försöker stanna upp och tänka pilatesandning ibland (de du Erika) då slutar man iallafall att hyperventilera.

Igår var jag och fick tips av en viss underskön kvinna om hur man kan sätta upp håret, alla som någon gång sett mig i en fin håruppsättning kan räcka upp handen nu..... - nej tänkte väl det!
Det såg så himla enkelt ut, tog ca: 2 minuter så var det klart, ingen match tänkte jag o vandrade glad hemöver.
Men ack vad jag bedrog mig!! Det ser inte klokt ut när jag försöker, ungefär som en person som haft någon form av våldsamt sex med håret uppsatt i hästsvans, och sedan låtit det vara.. HJÄLP mig någon.

Om jag nu ska bortse från allt detta gnäll, så är jag överlycklig att få åka till detta bröllop, tror det kommer bli alldeles fantastiskt vackert och underbart. Hoppas att bruden läker ihop och slipper gå med värk under helgen bara!
Ja snart far vi, har med öronproppar till chauffören Per som ska stå ut med tjattret från 3 flickor ner, och sedan tjaten om att vi alla vill gifta oss på vägen hem, för avundsjuka och sugna på bröllop lär vi ju bli.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0