Mysig helg..

I fredags när jag slutat jobba kastade vi oss i bilen och drog iväg. Sambon stannade till i ljusdal hos en kompis och jag fortsatte till Hudiksvall och till K. Hann innanför dörren och sedan tog vi nåt glas vin och pratade om hela livet..
En dusch och sedan begav vi oss till en krog på stan för en öl eller två. Vi var helt klart äldst på stället, men det spelade ingen roll. Fick ju för en gångs skull rå om min tjej på tu man hand.
Tog en taxi till hennes lägenhet och la oss och pratde lite. Sedan fick man ryggen kliad och vips så sov jag som en klubbad säl.
Vaknade ganska tidigt, men spenderade hela förmiddan i sängen och tittade på tv och en snutt ur Glenn Killing så vi fick skratta lite!!

For på stan, med förutsättning att jag skulle shoppa en hel del, det lyckades jag som vanligt inte med. Hittade dock en present till W som snart fyller år.
Knatade runt lite med de 3 snygga brudarna och tog en fika ( bakad potatis) innan vi gick till stationen och mötte sambon och J.
Jag och R gick o checkade in på hotellet och la oss och myste lite :-)
 vårt rum


knatade sedan barfota genom korridoren och hälsade på J i hans rum.
Vi klädde oss sedan för party och när K kom begav vi oss till en restaurang och skulle käka.

Mat de fick vi! Var på restaurang Texas och åt hur mycket som helst tallrikarna var 50X30 cm stora och allt var super gott
jag hade chilifries med kycklingfilé späckade med mozarella ost och soltorkade tomater och grillade revbensspjäll, majs 3 olika såser, vitlökssmör och grönsaker.
Rullade efter mat till en krog som hade guitarhero tävling, vilket innebar bra musik.
stack sen till hotellet för en härlig natt och tillslut en god frukost.

Har haft det jätte bra och det var så roligt att träffa K. Tänker med all säkerhet åka tillbaka, snart.

Kommentarer
Postat av: Elli

Hej hjärtat! Så bra att det blev en så bra helg! Är SÅ glad för din skull! =) Kramis

2008-08-25 @ 15:27:09
URL: http://fjudelutt.blogg.se/
Postat av: Rosita

Det är de skötsamma flickorna som bloggar. De andra har inte tid för det.

Hoppas du går på moln nu ...

2008-08-25 @ 17:49:56
URL: http://rositap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0