Glädje

Jag har vart i Sörmland och bevittnat (som jag förstod innan) ett fantastiskt vackert bröllop.
Vigseln var så tagande och fin. Det verkligen strålade av det underbara bröllopsparet. Kärlek som den kan inte bli mer äkta. De är föredömmen för alla andra par tycker jag. När de ser på varandra blir man sååå förälskad  i hela världen runt omkring.
Vi njöt av champagne och snittar, fantastiskt god mat och goda viner, tårta och drinkar och vickning. Sagolikt vacker gård var tillställningen på, man förundrades hela tiden hur perfekt hela dagen,kvällen och natten var. Jag kan tyvärr inte återge allt, inte ens försöka beskriva denna fantastiska dag..
Att vakna på hotellrummet, små bakis och trött, för att sedan gå och buka i sig hotellfrukost gör inte alls ont.. Gud så gott det är med mat!!
När vi hämtat bilen vi lämnat på festen, sagt hej då och tackat för oss drog vi oss mot Härjedalen.
Någon drink i bilen blev det och mat på china i Mora.
En lätt omväg gjorde det möjligt att hinna med någon drink till,,,hehe
Väl hemma var jag hem till våra kära vänner A och H och kollade in deras nya grillkåta. Super mysigt!
En snabb sväng på country i Vemdalen men sedan knackade både magkatarren och John Blund på så det var bara att hoppa i säng...

Tack Elli och Per för att jag fick vara med om detta, ni är verkligen underbara. Jag älskar er gränslöst, All lycka till er!

 
det strålande vackra paret

 sötaste brudnäbben i världshistorien

 Min älskade Elli och jag skålar för evig lycka

Kommentarer
Postat av: Elli

Hej älsklingsvän,



tack för dina UNDERBARA ord; här i ditt inlägg förstås men jag är fortfarande helt tagen av ditt tal under sittningen. Det gick rakt in i hjärtat på oss båda. Jag är så glad över att du hade det så trevligt och jag är överlycklig över att du kom och var med =) Snart ses vi! Kram, E <3 <3 <3

2008-08-11 @ 09:32:14
URL: http://fjudelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0