Älskade storasystrar..

Jag längtar efter mina kära stora systrar. Jag träffar ju dem med barnen, på ica, i tel osv.. mest varje dag.
Men nu vill jag ha dem för mig själv! Vill låsa in dem någonstans med massa bra filmer, god plock mat och vin.
Vill att vi ska fnittra, prata, skratta och gråta om så behövs, och bara ha varandra..
Man kan ju aldrig träffas på det viset längre. DET ÄR DAGS NU TYCKER JAG!! Hur som helst så är de mina allra bästa vänner, finns i vått o torrt och ställer alltid upp. Jag älskar er systrar så mycket.

I förtroliga samtal
 om kärlek och lycka
vill man ha någon nära
som kan råda och tycka

En som ofta vet svaret
 på alla bekymmer
en som lyser upp vägen
när det kvällas o skymmer

När man känner sig lycklig
glad eller dyster
finns hon alltid till hands
-allra käraste syster!

    Härlig!
Genomärlig!
 Oumbärlig!

Du betyder så mycket för mig
så sluta aldrig att "systra" dig.

Trull



Trapp



Tripp



Kommentarer
Postat av: malin

älskade lilla "liten" vad jag håller med dig.... du är våran lilla fina vänliga goa vackra stencoola underbara syster som betyder så mycket:)

2008-08-14 @ 20:00:19
Postat av: Annica

Jag saknar dej vännen!!! MASSOR!!

Puss

2008-08-14 @ 20:31:25
URL: http://www.norrpans.bloggagratis.se
Postat av: Annica

Vi måste ses snart....

2008-08-14 @ 20:32:54
URL: http://norrpans.bloggagratis.se
Postat av: ingela

tack, jag älskar dig också och mina andra systrar. sa till jeanette härom dagen att jag tyckte vi skulle åka till någon stuga, bara vi systrar och umgås. så när åker vi??

kram

2008-08-14 @ 20:50:35
Postat av: Rosita

Jag vill åxå ha en massa systrar. Jag har bara en som är stationerad på Nålsia och kommer inte därifrån...

2008-08-15 @ 12:33:54
URL: http://rositap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0